Vorige

Terug naar boven

Volgende

Main content

Heineken van de app

FC TOUCH

Geen pint, maar print. Tot drie jaar terug was dat de communicatiestrategie van Heineken. Het wereldmerk bereikte de ‘global’ medewerkers uitsluitend via het personeelsblad. Heerlijk, helder, maar ook een beetje ouderwets. Want Heineken is ook hip en happening. Wereldwijd. Het bereik via print bleek niet langer optimaal door de internationalisering van het personeel, waarna Heineken lef toonde door die printuitgave te digitaliseren. In die transformatie speelde FC Touch een belangrijke rol door de content te digitaliseren en in een app te publiceren!

Online en offline publicaties vullen elkaar goed aan. Al drie jaar worden medewerkers interactief geïnformeerd, uitgedaagd en beloond op ieder tijdstip waar ook ter wereld. FC Touch heeft het digitale magazine zo ontwikkeld dat als je de app download, je altijd toegang hebt, zelfs zonder wifi en/of internet. Communicatie en informatie via de (t)app: heerlijk, helder, Heineken.

Tags

Related

Deel met vrienden

X

Lees de voorwaarden

Bedankt.

Deze blogpost is gedeeld met jouw vrienden

ga terug en deel nog een keer

Het versturen van de e-mail gebeurt op eigen initiatief van de gebruiker / afzender en de website stelt hier geen beloning tegenover voor afzender of ontvanger.

MagStream zal de e-mailadressen en andere persoonsgegevens niet gebruiken of bewaren voor andere doelen dan het eenmalig verzenden van het bericht namens de afzender.

ga terug en deel